Läskiga trappa

Fick frågan förut om Caesar kanske inte vill byta våningsplan och därför ogillar trappan. Så är dock inte fallet. Igår kväll när vi lagt oss på ovanvåningen hördes ett mjau. Jag steg ut i trapphuset och ser Caesar sitta fyra trappsteg från ovanvåningen och när han såg mig flög han upp på övervåningen och upp i vår säng. Imorse när klockan ringde ville han inte att vi skulle resa oss. Men när vi ändå gjorde det till slut så ville han ner. Men han vågade inte gå själv.

Idag när jag kom hem från plugget fanns Caesar inte på nedervåningen. Jag ropade på honom och hör ett mjau ovanifrån. Då har han alltså gått upp dit själv under dagen, men ner tordes han inte gå... Hoppas han lär sig snart att trappor inte är läskiga.

Jag kommer att tänka på Paul Anka varje gång. Ja, alltså hunden från Gilmore Girls. Han ville inte gå nerför trappor om inte det låg något över trappan, tex en jacka, att gå på. Så visst har de sina egenheter.

Nu är lunchen uppäten och jag ska plugga. Ha en trevlig vecka!

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: jon

Men det var då ett STÄNDIGT prat om en katt. Herrejösses.



Om du skaffar barn någon dag.. Haha det blir Caesarepidimin i kubik (minst).

2010-11-30 @ 14:58:40

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0