Ge mig den största hammare du äger

Men det är ju för typiskt. Idag satt jag där med böckerna i högsta hugg. Letade i lagtexter, kollade gamla anteckningar, läste i boken. Men det var inte en lång stund. PANG. Världens värsta huvudvärk. Jag kunde inte ens röra huvudet en millimeter utan att jag ville slå sönder huvudet med en hammare så jag skulle slippa smärtan. Jag drack massor av vatten, la mig på soffan (den nya är för övrigt inte alls lika skön att sova i som gamla- synd!) och vilade en stund. Försökte sova. Halvsov och vaknade till igen. Huvudvärken lika illa fortfarande. Drack mer, vilade mer på soffan. Huvudvärken blev värre. Jag fick ge upp. Jag gillar verkligen inte att ta smärtstillande, men den här kampen förlorade jag. Tog alvedon och la mig i sängen och tvingade mig att somna. Vaknade till senare, huvudvärken var lite bättre. Tog mer alvedon, för lite bättre var inte ens nära av bra. Tvingade mig att somna om igen. Vaknade och det var mörkt ute, huvudvärken i princip borta och nu är jag på fötter igen. Vågar inte tro ännu att den inte kommer tillbaka men jag hoppas det är över nu. Vilken rolig dag...

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: bella

Du fick nog ta över min huvudvärk. Hade sjukt ont i huvudet igår innan jag somnade, vaknade kallsvettig och fortfarande sjuk huvudvärk. Gick över runt lunch iaf efter en kopp kaffe.



Jobbigt att hela din dag försvann. Hoppas det inte kommer tillbaka.

2010-10-13 @ 22:54:39
Blogg/hemsida: http://thisdreamisover.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0