Hemmaplugg

Eftersom bloggen mer eller mindre fylls på med plugg- och körnings-snack kan vi ju fortsätta lite till. Vägen är redan utstakad så att säga. Jag har ju alltid suttit på palatset och pluggat, och ni har tidigare fått se hur det ser ut där, fast det var ju förra terminen senast förstås. Tänkte iaf visa hur mysigt jag har det på matbordet här hemma nu. Det finns ingen plats för att äta där (fast jag har en "vattenflaska" och "vattenmugg"!), men å andra sidan låter jag bara mina böcker vara där så är de alltid tillgängliga. Enda problemet är att stolen är lite hård, så har lagt en kudde där...



Nu ska jag packa väskan för morgondagen. Vet fortfarande inte hur jag ska göra med min ofrivilliga håltimme, men det löser sig nog. Efter packningen blir det sovdags. Med tanke på att det är höst nu och snöblandat regn-varningar så får jag nog räkna med att tågen är försenade imorgon. Varför skulle de inte vara det, idag regnade det lite liksom och det var förseningar pga det...
God natt gott folk, eller god morgon om det är onsdag!

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0