Kom igen nu...

För ovanlighetens skull har J och jag tenta samma dag. Då kan man ju tro att vi kommer motivera varandra att studera. Tyvärr gör vi nog tvärtom och hittar på ursäkter åt varandra för att slippa. Ingen av oss har någon vidare pluggmotivation just nu och det gör saken ännu värre för oss båda. Jag har iaf försökt få honom att plugga nu, men då satte han sig ändå och spelade spel via internet. Så, jag passar på att blogga då. Om han bara hade lyssnat och börjat plugga hade jag känt mig tvungen att plugga också. Typiskt.

Men det är skillnad på tentaplugg och teoriplugg. Teoriplugget kan jag motivera mig till och jag övar inför detta, idag tex fram till lunch. Förstår inte varför det är så svårt att få till det med tentaplugget. Så himla gott om tid har jag inte som jag verkar tro! Dessutom är det ju match ikväll, det får man ju inte missa... Kom igen, omtentan ligger lite olägligt till så jag vill egentligen klara denna tenta bra nu. Man ska ju inte skjuta upp saker, så sätt fart.

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0