Sömntuta

Vi hade inlämning av PMet imorse klockan 8. Detta innebär att jag måste åka hemifrån före klockan 7, för att inte riskera komma försent. Uppe innan tuppen klockan 6 alltså. Så kändes det iaf. Jag gillar inte sådana dagar. Efter inlämningen hade vi tre timmars föreläsning i sakrätt, och då var man ju pigg och mottaglig förstås? Nja. Sedan hem och äta och fortfarande trött, trött. När man sedan sätter sig och läser efter detta är man fortfarande lite för trött för att orka ta in det man läser. Då måste man sova, det sa de tom under Riskettan för körkortet. Men då går man ju miste om delar av dagen. Nej, jag gillar inte att gå upp så tidigt, hela dagen blir mindre effektiv. Turligt nog så börjar jag klockan 10 imorgon, då är jag förhoppningsvis tillbaka i gängorna igen.

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0