Du ska inte tro att du är något!

Igår kväll kom den smygandes in i mitt liv. Huvudvärken. Underbart. Vägrar släppa också, sitter i ännu. Igår kväll var jag rätt grinig men jag har idag inte lust att anpassa mig efter en dum huvudvärk. Fast det har jag fått göra ändå. Jag gillar inte att plugga med huvudvärk, så det har jag inte gjort ännu idag. Det gör jag bara när jag måste, och det måste jag inte just idag. Jag har vilat däremot, och i förmiddags var jag på en lektion som var lärorik. Men det var väldigt oskönt att åka buss med huvudvärken. Den vägrar ge med sig och nu är jag trött på det. Tror jag ska plocka in mina blommor från balkongen istället. Trots att "sommaren" ska hålla i sig en vecka till kan jag lika gärna ta in dem i värmen nu. Mina fina växter. Har skaffat krukor till dem, så jag hoppas att de överlever denna höst!


Några av blommorna på balkongen tidigare i somras

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Jannice

Eftersom du inte är så mycket för mediciner..så tänkte jag föreslå att du kanske kan prova att använda spikmatta...mot huvudvärk och spänningar?! Det funkar på en del människor. jag har haft stor användning av vår spikmatta.., och nu när jag kom in hos dig och såg att du hade ont..så ville jag tipsa om det iaf..

2010-09-10 @ 22:03:57
Blogg/hemsida: http://jannicejarpe.wordpress.com

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0