Effektivitet

Vaknade 6.26 imorse och klockan skulle ringa 6.30. Ska jag åka till Kronofogden? Velade hit och dit. Var tillräckligt pigg för det och det vore väldigt roligt men jag ligger efter i läsandet och om jag åker dit kommer jag inte kunna läsa så mycket för hade bokat in att köra med far efter. Jag bestämde mig för att stanna hemma trots allt. Skönt med universitetet att det mesta är frivilligt.

Men skippar man ett studiebesök måste man ju plugga ordentligt så man inte slösar bort tiden på ingenting. Klockan 11.15 hämtade far mig, då hade jag ätit frukost och lunch och läst 51 sidor. Sedan övningskörde vi i Jakobsberg (där jag sedan ska köra upp) och var borta i 1½ timme utan några missöden. Jag kom ihåg alla smådetaljer och hade god passiv körning och riskmedvetande. Överraskade faktiskt mig själv eftersom det var ett tag sedan jag körde.

Nu är det slut på rasten och pluggdags igen!

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0