God morgon

En ny lång dag väntas. Börjar med grupplektion klockan 10-12 och har föreläsning klockan 16-19. Får läsa timmarna däremellan i biblioteket. Har inte hunnit hända så myket sedan gårdagens alla inlägg, förutom att jag var supertrött och väckes mitt i en dröm. Det var segt. Ha en bra dag!

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Annika

Ja vi har pratat om det och han vill såklart att jag ska åka om det är vad jag vill. Han kan ju troligtvis inte följa med och jag vet inte om jag vill det heller - ska jag åka iväg utomlands så tror jag att det är viktigt att göra det ensam - helt för sin egen skull. Åker jag en termin så vet jag helt säkert att vi klarar det eftersom han var borta 6 månader förut. Nu skulle det blir 4 månader och han skulle nog komma och hälsa på minst en gång.



Egentligen skulle jag vilja åka ett år - hade jag varit singel så hade jag absolut gjort det men en kompromiss för att få båda delar är nog att åka en termin. Då kommer jag iväg och inget förhållande riskeras :)

2010-09-01 @ 23:46:01
Blogg/hemsida: http://thefrostingonthecake.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: bella

Ska bli kul när ni kommer o hälsar på, är lite ensamt här uppe nu innan man lär känna folk. :P De flesta på kursen är ganska reserverade, men brukar prata med dom som sitter brevid!

2010-09-02 @ 00:01:56
Blogg/hemsida: http://thisdreamisover.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Bella

haha jag försöker! men jag lyckas helatiden på nått sätt.

2010-09-02 @ 10:04:05
Blogg/hemsida: http://thisdreamisover.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0