Lurad

Schemaändring gjorde att skoldagen idag blev längre, men jag är "ledig" imorgon. Skönt med sovmorgon tänker jag, som även tänkte njuta av sovmorgonen imorse. Icke då. Js kurs verkar ha fått spatt. Han börjar klockan 8 varje dag numera. I måndags, imorse OCH imorgon (har inte vågat fråga om resterande dagar, ett steg i taget...), jag som trodde jag fick sova längre än 6.30... Nåja, kommer jag iaf upp och sätter fart tidigare, hoppas jag. Ser fram emot lunchrasten imorgon!

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Bella

Ja och detta är typ en tredjedel..

Jobbigt med schemaändring. Hoppas jag slipper det. Har pre-seminar imorgon, hoppas alla kommer.

2010-09-08 @ 00:48:42
Blogg/hemsida: http://thisdreamisover.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0