Mänskligare Sverige

Att börja klockan 8 (prick) dagen efter valet är en pina ska ni veta. Omänskligt är vad det är. KD hjälp oss! Efter födelsedagsfirandet igår åkte J och jag hem för att plugga i någon timme. Sedan köpte vi pizza och begav oss hem till bror M där vi valvakade. Vi fick väl den sämsta möjliga läget och får väl hålla med Sahlin om att det bara finns förlorare i valet. Eller, att vara Sverigedemokrat är nog riktigt roligt. Vi åkte hem vid 23-tiden, tror jag, och vi la oss 00.15. Jag har varken tid eller ork att fixa med bilder från detta nu, men jag är kanske ursäktad. Nu måste jag äta upp min youghurt och lägga ner matlådan och en banan. När jag slutar klockan 14 idag kan det nog bli en tur hem som gäller för at ta en ordentlig powernap (dvs i liggande ställning). Men det återstår att se.

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0