Tankar på morgonkvisten

Börjar klockan 8 denna fredag. Rätt jobbigt att gå upp medan J sover vidare.  Sånt är livet. Det är iaf motiverande att vi har legendaren Höken som föreläsare. Får hoppas han är så bra som ryktet säger!

Igår fastnade jag framför tvn, för (mycket) ovanlighetens skull. Först utfrågningen, sedan nyheter, debatt och Undercover Boss. SVT är bra. Intressanta program allihop.  För övrigt börjar det klarna för mig hur jag ska rösta. Det blir nog anvancerat. I riksdagsvalet funderar jag på att personrösta och i kommunvalet funderar jag på ett annat parti. Landstingsvalet är oklart. Men hugget i sten är det definitivt inte.

Nej nu måste jag rusa, ciao!

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: ida

det glädjer mig att höra att du är en av de få som är vänlig mot turister... hihi. nej skämt å sido. självklart förstår ja att det finns bra folk i sthlm:) är bara synd att man alltid ska känna samma dåliga känsla när man kommer dit. Fler borde tänka över hur de beter sig och hur de bemöter folk. Tänk ändå vad mycket ett vänligt leende och lite överseende kan lätta upp:)

2010-09-04 @ 15:48:33
Blogg/hemsida: http://idapersson.se

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0