Helgplaner

J och jag hade lite svårt att bestämma oss för hur vi skulle fira vår dag. Restaurang och bio är ju traditionen, men vi kände inte riktigt för det. Idag är jag ganska glad att vi inte bokat in något sådant. Imorse bestämde vi oss för att bara fira vår dag lite grann idag. Laga en extra god och lyxig middag ihop här hemma och så gör vi något imorgon kväll istället. Det känns bättre så. Någon som har idé om vad vi ska hitta på imorgon och om ni tycker bio någon speciell film ni rekommenderar?

På söndag är det valdag, om nu någon missat det, men det är också min brors födelsedag. Detta innebär att hela helgen blir fullspäckad. J har dessutom en KS (kontrollskrivning, som ett prov ungefär) på måndagen så han måste plugga en del. Det måste jag också, så klart. Det är min helg det.


I vårt moderna, jämnställda, svenska förhållande vill jag självklart visa min kärlek för J. Det skulle kännas konstigt om jag fick något utan att ge något tillbaka en dag som denna. Så därför ger jag något, så får vi se om han har något till mig sedan. Men det behövs egentligen inte, han har redan gett mig så mycket. Fast, ett löfte om att köpa de möbler jag önskar vore inte helt fel förstås...

Står framför datorn, då kommer han garanterat inte missa dem.

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Bella

jag hoppas han blev glad och att ni får en underbart och mysig helg <3

2010-09-17 @ 17:14:17
Blogg/hemsida: http://thisdreamisover.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0