Veckans sista dag

And it's sunday... Visst är det typiskt att enda dagen på veckan man får sova ut vaknar man först klockan 6 och sedan klockan 8? Igår träffade jag W från Tyskland och vi åt frukost på ett café i stan. Jag lärde mig säga croissant, då jag beställde en sådan med choklad. Smakade ungefär som wienerbröd med smält choklad inuti, gott. Till det blev det varm choklad. Vi fikade frukost rätt länge innan vi begav oss ut på en liten promenadtur i stan. Vi kollade lite affärer, mötte sedan upp L och gick en promenad som slutade på en avsides, mysig parkbänk. Nej nu ljög jag, den slutade med att vi skulle gå till Fridhemsplan från St Eriksplan och tog oss en liten omväg som visade sig leda oss raka spåret till Centralstationen. Men vad gör väl det om man har gott sällskap?


Godis från Tyskland som J och jag fick av W.

På kvällen kollade jag på fem avsnitt av Undercover Boss som går på SVT, men jag kollade via svtplay. Tror sista avsnittet visats på tv redan men jag tyckte det var ett väldigt roligt program där VD för ett företag (olika varje avsnitt) går inkognito på företagets lägre avdelningar för att se vad som kan förbättras. Rolig programidé!

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0