Nu gäller det

Så är jag uppe. Vaknade kl 9 men drog mig till 20 över. Klockan står på 10 så Johan får ligga en stund till om han vill. Lite jobbigt att inte kunna sova så länge som jag har tillåtit mig att göra. Imorgon ska jag ju upp kl 7 så då blir det ingen sovmorgon.
Ska äta frukost och fixa lite här då. Johan ska även försöka hinna klart med tavlan. Jag skulle vilja ta ens väng förbi pappersinsamlingen. Kanske kan be pappa om skjuts... Sedan måste jag flytta på det fina porslinet som fortfarande är i en kartong eftersom vi varken haft tid eller råd att köpa ett vitrinskåp. Så vart ska vi ställa den kartongen? Jag hade väl tänkt förrådet där nere, men nu är det så fullt där så då måste mna ta ut en massa saker och ställa in kartongen och stuva tillbaka allt igen. Får se hur vi ska göra. Behöver iaf Johans hjälp med det för kartongen är tung och jag vill inte råka tappa den!

Nu låter det som att Johan är uppe.
Frukost nu! Höres.


Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: mamma

Duktig du e!!!

2008-04-13 @ 12:33:46
Skrivet i slottsdammet av: Jannice & gänget

Hoppas ni har det trevligt idag!

2008-04-13 @ 16:26:19
Blogg/hemsida: http://jannicejarpe.blogg.se

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0