Överraskning ikväll!

Vi bestämde oss för att åka hem till mamma och pappa och överraska dem på kvällskvisten.
Var framme vid 22 och jag lyckades skrämma både mamma, när hon öppnade, och pappa, nere i källaren- han såg mig inte i mörkret. Hihi. Sedan satt jag och mamma och sjöng abbalåtar mest hela kvällen. Kollade på datorn och på tv. Johan tog sig ett bad (han älskar deras badkar) och vi hade mysigt allihop. Vi passade på att äta middag också, jag hade tagit med mig det jag skulle ha medan Johan åt lite av deras rester.
Det var ett bra avslut på kvällen!
Sedan gick mor också till sängs och vi åkte hem. På mig på resorna hade jag min vita kofta, och jag höll mig varm på moppen. Den är så skön! *myys*

Nu ska jag nog gå till sängs själv och kanske läsa en stund.


Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0