5-fingersättning

Jag kan inte rå för att jag beskriver saker så noggrant. Det bara blir så när jag börjar skriva. Om jag skrev långsammare på tangenterna kanske jag hade haft tid att tänka efter men som det är nu bara skriver jag i väldigt snabb takt med min 5-fingersättning. Så hinner inte utesluta något. Eller ja lite gör jag ju såklart. Lite censur måste jag få ha :-)

Som ni kanske ser så är klockan snart 23, alltså ligger jag inte och sussar från kl 22. Johan kom hem från träningen 22. Han hade kommit ihåg att handla så har frukost till imorgon. Stackarn, hans kung fu brallor har spruckit i grenen. Och inte lite heller. Man kan se typ.. allt? Nja nästan. Han slapp göra Mabu i slutet (det hände precis innan vad jag förstod). Men det är lugnt han hade extra brallor med sig så behövde inte visa upp sig på hemvägen ;-)


Iaf så har jag nu upptäckt en konstig liten hemsida. Myminicity.com. Så tänkte starta en mini stad som ni får besöka! Men konstigt att någon redan har döpt sin stad till Smuppet :-S aja ska välja något annat nämligen Smuppra (som vanligt). Så spana in den nu (klicka på namnet). Det verkar gå ut på att varje besökare får en bostad och på så sätt så växer min stad...
1 Increase population
2 Increase industry
3 Improve the transport network
4 Increase security
5 Improve environment
6 Increase business

Fast kan bara göra det första än så länge, har för liten population. Ett hus. Kom igen, besök mig!
Guten Nacht!

Förresten, Wiebke är på bröllop i Tyskland. Jag vill också gå på bröllop! Vill klä mig fint och se människor älska varandra och gifta sig och kasta ris på dem och äta gott... Framför allt vill jag klä mig fint :-) Ska vi ordna en fin fest där man ska vara fint klädd, alltså utöver det vanliga..?

Och Monte Python- filmkväll hos Elise på fredag. Men jag gillar ju inte dem filmerna så hoppas att de som gillar dem och går dit får det trevligt!

Ja, god natt, och klockan har passerat 23...

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0