Bättre men ändå svårt

Jo det gick rätt bra. Vi hade det trevligt som vi brukar. Dock ska ju tösen bort till Ecuador snart och vara borta i 2½ vecka så kommer inte ses på ett bra tag... Men men.. Vi får ses därefter och då måste hon ju vara brun!

Gick in och berättade för Ingela och Jenny, så att dem vet om det. Dem fick tårar i ögonen båda två.. sen gick jag tilbaka. Har tvättat massor men det är pga behov inte pga starka känslor. När jag blir arg, ledsen, irriterad, jätteglad... ja då städar jag, diskar, tvättar, sopar, dammsuger... men inte nu. Jag har för starka känslor så har inte lust med det. Men att tvätta, det var tvunget.

Verkar som många i min klass var i skolan idag och repeterade, jag tänkte åka in imorgon men har inte hittat någon som ska åka in då. Konstigt, annars brukar alla åka in på fredagarna... Behöver vara åtminstone en till så att de ord som ej finns i lexikonet och jag har glömt så finns det en chans att den andra kommer ihåg...
Aja, får se hur det blir. Får väl sitta själv, det går ju också. Kolla på filmerna ordentligt. För det är typ det jag behöver göra där. Resten kan jag göra hemma. Synd att det inte gick att överföra dem...
Aja, ska gå och pudra näsan och sedan försöka plugga... eller först läsa metro, sen plugga...

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: FLUGAN

hej SMuppra

din vän vårtan

2008-02-28 @ 17:08:00
Blogg/hemsida: http://flugvinge.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0