DÖV katt, hjälp!

Okej, varför ha en blogg om man inte ska be om hjälp och få det?! Inte vet jag, därför: jag ska be er om lite fantasifull hjälp!
Alltså, en döv katt bor med många andra (hörande) katter. Den döva katten blir misshandlad av de andra katterna då han beter sig underligt. Jamar fruktansvärt konstigt (med tungan ut), flyttar sig inte när de andra katterna kommer och jamar för att de vill passera (hör ju inte) och när han ska väcka de andra katterna gör han det inte med ett mjau utan genom att sätta klorna i katten han ska väcka. Han blir ju inte direkt omtyckt och råkar därför ut för misshandel. Ägaren vill helst ha kvar alla katterna men vill ha hjälp med att lösa dessa problem, alltså hjälp med att få misshandeln att upphöra. Jag ska ge 5 förslag och jag behöver dem innan, ja typ onsdag. De behöver inte vara seriösa... Bara de skulle kunna funka.. (Ge döva katten anabola så att den kan försvara sig är tex ett godtagbart förslag).
Så hjälp mig, tänk på det och skriver ner förslag. Jag behöver 5!!
Innan Onsdag.
Tack för hjälpen, KRAM!

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0