Fettisdagen utan semla

Ja alltså. Jag äter ju inget onyttigt på vardagar, eller snarare bara på lördagar... Och idag är det ju visserligen fettisdagen men också fettisdagen. Alltså, ingen semla för mig idag. Men det är okej, är inte särskilt sugen heller. Tro mig, jag kan överleva utan en semla.

Johan är på Kung fun nu. Så han kommer missa House. Jag (och han) som har längtat så tills säsongen ska börja igen! Jag tycker bara att det är så bra. Faktiskt. Kanske han är på ett sätt som jag aldrig skulle vara men ibland skulle vilja. Eller något. Underhållande är det iaf. Vilket är precis vad jag vill ha en tisdag kväll som denna.

Ikväll har Bromma Gymnasium nyinvigning och drottningen på besök. Tror man var tvungen att anmäla sig för att komma. Suzanne, min gamla mentor/svensklärare/teaterlärare, mailade Emelie i slutet på hösten och bad henne att uppträda med en dans ikväll. Så Emelie är där och dansar ikväll. Smsade med henne imorse och frågade om hon gjort någon dans. Hon har nämligen inte särskilt mycket tid över numera. Så alltså blev svaret, nej. Hon hade inte hunnit och skulle improvisera. Så får höra på torsdag hur det gick med det.

Lag: I Kalifornien får inga fordon köra snabbare än 60km/h utan förare.

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: sandra

OJ !:D va coolt att drottningen är i vår gamla skolaaaa :D

2008-02-05 @ 19:57:26
Blogg/hemsida: http://erkeus.blogg.se
Skrivet i slottsdammet av: Susannasann

Jag träffade Johan idag på träningen, hjälpte han med split-grejjen :P hihi

2008-02-05 @ 21:33:02
Blogg/hemsida: http://bubocorax.blogg.se
Skrivet i slottsdammet av: Sara

Kul :-D Så nu hänger du på jobbet alltså. Hur var träningen idag då? fortfarande lika roligt? :-)
Ha en trevlig natt!

2008-02-05 @ 22:33:53
Blogg/hemsida: http://smuppra.blogg.se
Skrivet i slottsdammet av: Susanna

Ja, väntar på att klockan ska bli sju :)

Det var jätte kul! Vi körde formen idag, andra gången jag gör den nu och det gick mycket bättre idag än sist. Jag är fortfarande lika såld på det, kommer jag nog vara ett bra tag! Sifu sa idag till mig att jag är duktig och lär mig fort! :D

2008-02-05 @ 23:49:14
Blogg/hemsida: http://bubocorax.blogg.se

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0