Födelsedagspresent till svärmor...

Vi ska äta middag med Johans familj idag. Köttgryta. Känner inte för det (maten) men jag har inget val. Attans.

När jag köpte pennor på Clas Ohlson tyckte svärmor att de var fina. Hon sa då "En sådan kan du ge mig i födelsedagspresent" så hoppas hon inte har ändrat sig nu för jag tänkte ta en av dem pennorna och slå in och ge henne. Hihi. Så vilken färg? Röd, Grön, Blå eller Orange? Alla har blått bläck i så är bara modellen som har olika färger. Vad tycker ni?


Lag: Det är förbjudet att hindra barn att hoppa över vattenpussar i Kalifornien.

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Mamma

Lite snålt mot svärmor tycker jag....

2008-02-10 @ 19:21:55
Blogg/hemsida: http://askjiaa.bolgg.se
Skrivet i slottsdammet av: Sara

haha ja, men hon kommer ju få något mer av Johan såklart som jag brukar vara med på lite grann. Så det är mest som en rolig sak :-)

2008-02-10 @ 21:05:29
Blogg/hemsida: http://smuppra.blogg.se

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0