Glömma mors födelsedag? ajabaja

Vaknade inte särskilt pigg idag heller. Men gick upp och tog mig ett skumbad. Det var skönt. Nu har jag officiellt slut på såväl schampoo som balsam, måste köpa nytt!
Fixade ordning mig och pratade med mor på msn. Hon fyller år imorgon men firas idag. Så skrev hon att min ena bror ringde och att han ville komma förbi snabbt och hämta något, träna och sedan till entjejkompis som fyller år och sedan plugga... Fira mamma, det hade han glömt. Men mamma ville inte säga något, han var ju så upptagen så hon ville inte säga "ja men ska du inte fira din mamma då?!". Men jag ringde upp min bror, inte kul för honom att "titta förbi och hämta en sak" och möta halva släkten... Lite pinsamt.
- Hej, det är Sara.
- Tjabba.
- Vad har du för planer idag då?
- Nä jag ska till en tjejpolare som fyller år och träna och plugga sen kanske.
- Aah okej. Vet du en sak?
- Är du med barn?
- Va? Nej! Varför skulle jag vara det?
- Förra gången du ringde och sa sådär hade du förlovat dig.
- Jaha.. Nä men jag är inte med barn och ska inte gifta mig heller än för den delen..
- Nä det vet jag
- Jasså? Jaha... Iaf, så fyller mamma år imorgon men firas idag från kl 13 och det kommer lite släkt och så.
- Va?! Shit. Det är sant ju. Det visste ju jag! När ska man vara där sa du?
- Från 1.
- Aah.. jag får ringa mamma sen igen och gratta... Haru fixat present? Vi kan väl dela?
- Jo jag tänkte precis erbjuda det. Vi kan dela på den.
- Äru världens bästa syster eller?!

Sedan pratade vi vidare och han dök upp en stund hos mor och far också, så det löste sig. Han har haft massa tentor och grejer denna vecka så han glömde helt enkelt bort det stackarn. Men det gick ju bra, jag bara trackade honom lite.
Jag var ganska elak idag över lag. Lite sarkastisk, Lite hånande, kört lite med folk och varit smått spydig. Yes. Och jag har inte PMS...
Men egentligen, inombords, är jag snäll.


Igår var det trevligt. Vi träffades i Vby sen och handlade lite gott och gick till Susanna och såg Melodifestivalen (usch vad dåligt det var) och sedan filmen My boss's daughter. Då var väl klockan typ 11. Då föjde Sandra och Susanna mig till Råcksta och jag for hem igen. Sedan skrev jag det förgående inlägget. Så, nu var cirkeln sluten.
Ska se Stargate Atlantis med Johan!
Kjam

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0