I am your brother, your best friend forever!

Dags att gå till sängen. Skulle bada MAX 45 minuter. Ligger och har det skönt, läste även en del till läxan imorgon, inte klar... Efter en stund kollar jag ut genom fönstret och det är bläcksvart. Går upp. Jag hade varit i badet i 1½ timme. Dubbelt så länge som min plan var. Jahap.. Ner och kolla på American Idol, missat en kvart men det var sjukt kul. SIsta var ju helt stört! En asiat som komposerat en egen låt (han dyrkade för övrigt Simon) som heter We're brothers forever, tror jag. Var så god och njut! väldigt bra pch som Simon säger, det blir nog en hit.
 

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Susanna

Haha, visst jag gillar asiater. Men vad fasen va det där för något? hihi :P

2008-02-19 @ 00:37:59
Blogg/hemsida: http://bubocorax.blogg.se
Skrivet i slottsdammet av: Anonym

Hhaha missade det igår haha :) va kul, Han var inte så bra som han såg ut :p

2008-02-19 @ 19:50:28

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0