Ska sova. Plopp med tutti frutti-smak

Nä, nu får det vara nog. Snörvlandet har besegrat mig. Tröttheten vinner.
Nu går jag till sängs. För mig är det ganska tidigt faktiskt. Men nu paffar jag.
Lunchlådan är klar, skolväskan ska jag bara packa. Dricka lite vatten och borsta tänderna. Sen är det sängen som gäller för några timmar framöver. Kanske läser en stund om det inte går att somna direkt. Boken är himla bra. Good Omens med Terry Pratchett och Neil Gaiman. Riktigt underhållande, läs den! Dock är jag så trött numera att jag oftast bara släcker lampan och försöker sova att jag inte hunnit så långt som jag borde. Dvs jag borde vara klar men är inte det än. Har en bra bit kvar. Varje ledig stund jag får är det "Finns det något jagborde göra eller kan jag läsa lite?". Tyvärr finns det oftast något som jag borde göra, och duktig som jag är gör jag det oftast då också.
*GÄSP-------------------------------------------*

Natti!

Förresten, Johan upptäckte min Plopp i skåpet idag. Han var mycket sugen på att ta den men jag sa att den var min! "Meen, nu vet jag ju om den och jag får ju äta..!" Stackarn, inte lätt med chokladsug.

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0