SNÖAR

It's snowing, and I love it!

Det är så vackert, så fridfullt, så underbart. Jag vill bara ut och ta en promenad i det vackra, vackra vädret. Men läxan kallar. Och så vill jag ju inte gå själv, men Johan har ju tenta imorgon så kan ju inte dra ut honom om han inte vill själv förstås.
It's so beautiful...
Jag vill göra en snöängel, en snögubbe, kasta snöbollar. Jag har faktiskt inte fått leka med snön denna vinter! Har varit sjuk varje gång det snöat i princip så mest bara suttit inne och längtat ut. Vill ut. Okej. Läxa nu, promenad senare. Åh, nu ska jag plugga flitigt!

Lyssnar på musik. På mina gamla skivor. Just nu är det en av mina brända skivor med väldigt varierande musik. Det är det jag alltid sagt, jag gillar nästan all musik och det bevisar mina skivor. Allt från rock->ballader och så lite säckpipa och 60-70-tals musik däremellan. Och lite 80- och 90-tals musik också. En låt lät nästan som typ 20-talet..
Nu: Millencolin - The Ballad.
Den finns på många av mina skivor, för jag tyckte verkligen PI mycket om den. Den är fin det håller jag med om.

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0