Valentines day

Äh, det var inte så illa. Vi hade riktigt trevligt faktiskt. Och som varje söndag bjuder de på efterrätt i form av glass. Inget för mig alltså. Jag åt paprika istället. Åt ju typ 4 morötter till melodifestivalen och idag har jag ätit 3 bananer. Ganska nyttig ändå va? :-)

Nu läääängtar jag till torsdag! Spelar ingen roll om jag skulle bli matförgiftad och filmen skulle vara PI dålig, all denna förväntan skulle väga upp det. Fantasin har höjt dagen till skyarna så även om det skulle bli fiasko skulle det vara toppen, för jag har ju gått och varit så glad och föväntansfull i flera veckor. Som när man ska åka på semester så tänker man ju på hur bra det kommer bli, och även om det inte blir det så har man ändå längtat dit i flera månader och de månaderna kan ingen ta tillbaka. Så det kommer bli toppen nu i veckan, ja, om nu inte Johan gör slut förstås. Det skulle vara katastrofalt.
Vänder mig om.
- Älskling, tänker du göra slut med mig innan eller på torsdag?
- Nä *tyst* Det tänker jag inte. Vad är det för dum jävla fråga?
Ser helt frågande ut med stora vackra ögon.
Nä, men då är det lugnt. Skönt. Ännu en alla hjärtans dag med första klassigt sällskap.
Vårt fjärde tillsammans.

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0