Var ska jag tillbringa kvällen?

Trött idag.. Kom ju hem ganska sent igår och har gått upp tidigt varje dag denna vecka. Det sliter på en, särskilt när man inte är van. Jag och Johan la oss samtidigt igår, fast jag kunde inte somna direkt. Sedan vaknade jag av att han gick upp, då var klockan 11.05. Trööööött, ville sova vidare men kändes som sådans slöseri. Tog mig upp och kollade ut, vad vackert väder! Johan ville inte följa med och shoppa idag för han täntke börja med draken vi ska ha på väggen. Så jag frågade Sandra istället. Så blev det så att jag, Sandra och Susanna träffades i Vby och jag köpte 2 behåar till mig, en svart o en vit, jippi! Sedan köpte Susanna lite smågrejs och jag köpte present till mor. Köpte också ens tor gul påse med kinapuffar till kvällen. Susanna har två kissemissar hemma. De kom igår och det är meningen att det ska vara på prov, men de är hennes nu. Hon kommer aldrig kunna slita sig. Så vi gick hem till henne och hälsade på dem. Jättesöta, mysiga och busiga var dem.
Sedan skulle damerna hem till Sandra och göra saker. Sedan ska de tillbaka till Susanna för att spendera kvällen där.
Bella bjöd ju hem oss igår för att laga middag där bl.a. Men jag är så trött så jag orkar inte åka så långt! Eller dit går bra, men jobbigt att ta mig hem. Så sa Susanna att jag och Johan kunde få se melodifestivalen där om vi ville. Och det är ju såå mycket närmare. Bara gå till Råcksta från henne så är vi hemma på 10 minuter...
Så jag tror det får bli så. Johan är på träning så vet inte vad han tycker men när jag sa det lite snabbt innan han började träningen tyckte han det lät ganska bra.
Så jag tror det får blir så. Tyvärr Bella, jag vill jättegärna ses snart!

Nu ska jag se om jag orkar pallra mig upp (sjukt vad trött man blir av att slappna av) och sortera lite tvätt. Köra en maskin eller två. Det är ju verkligen behov av det...
Tjong

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0