4 januari 2008

-Morfar ska vara på bättringsväg, han var tom uppe och gick lite härom dagen, han som inte ens kunde stå på benen utan att falla ihop i över en vecka. Tror inte dem vet vad som orsakade det. De snackar om att flytta honom till en annan avdelning, någon eftervårdsavdelning...
-Jag är lite bättre, ska ta lite risker och se om jag kan äta ordentliget. I så fall ska jag minsann göra mig en räkmacka till middag åååh vad gott! (Suktat sen igår, enda som inte gjorde mig illamående efter en stund).
-En av mina arbetskollegor på A, Börje, gick förbi mamma med en liten krya på mig present, en almenacka, som var från min arbetsgrupp. Det tycker jag var jättesött! Ska tacka dem för det sen.
-Stygnen skulle tagits bort den andra, men eftersom Johans mamma har tenta idag (tror jag det var) så ville hon inte bli smittad. Hon kan ju ta bort stygn, snart läkare, och så slipper jag åka till vårdcentralen.
-Johan ska åka till Dragons lair ikväll och spela, så funderar på att åka till mor och far och äta middag där. De har ju lite fler valmöjligheter på maträtter än jag har..
-Ska ringa far nu och höra hur han mår, så får vi se.
Ciao

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0