Dagens fundering: Varför inte låta Britney vara?

Dagens humör: Vaknade på fel sida
Dagens borde: läsa i Polysyntetiska tecken av Wallin
Dagens frisyr: uppsatt som en knut i nacken, men utan tofs dvs slagit knut på mitt eget hår
Dagens klädsel: Rosa skön tröja i ull, mjukisbyxor, tofflor
Dagens längtan: Till lördag. Då ska jag äta Dubbelnougat. Sara och Gabbi har suktat mig hela veckan med sina pennfodral...
Dagens fundering: Varför inte låta Britney vara?
Dagens beroende: Få saker och ting gjorda.
Dagens tråkigaste: Grammatikboken.
Dagens irritation:  allt, som sagt vaknade jag på fel sida
Dagens låt: James Blunt. Inte för att jag lyssnat på det frivilligt.

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Hanna

angående dagens fundering håller jag med

2008-01-31 @ 18:36:45
Blogg/hemsida: http://hannaekelund.blogg.se

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0