Handboll.....

haha.. vilken rusning det blev efter mitt handbollsinlägg...
Ja, visst är det tur att smaken är som baken för annars skulle det ju inte vara särskilt roligt att leva. Go with the flow, utan att veta om något annat liksom... Sant, jag har bara spelat handboll på skolgympan och inte i något lag eller så. Så min uppfattning bygger på det samt matcher på tv. Men jag tycker verkligen inte att det är lika kul som fotbollen på gympan (eller i lag) eller att se på tv. Finns inte så många sporter jag gillar att titta på, men tycker om fler att utöva själv. Då är jag ju med i allting, en del av det hela medan på tv är jag bara en tittare utan någon påverkan alls.. Så det ska mycket till för at jag ska gilla det. Fotboll tycker jag har det lilla extra, vilket alla kanske inte håller med om men som sagt är det tur att det är så olika...

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: maggie

hihihi jag slog dig i hanboll på gympaletionerna hihihihihi (eller? har faktist inge minne av de ^^)

2008-01-24 @ 22:47:57
Blogg/hemsida: http://maggiesnyaliv.blogg.se
Skrivet i slottsdammet av: Sara

haha om du inte har minne av det, var kom då den tanken ifrån?

2008-01-24 @ 23:59:56
Blogg/hemsida: http://smuppra.blogg.se

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0