Flyter på

Vi fick ju rätt mycket läxor till nästa vecka, så jag har använt den röda dagen till att plugga.
Jag hade planerat att skriva ner de argument jag skulle ha till på måndag. Gjort.
Avläsa den 6 minuter långa filmen. Gjort.
Och kolla på de 103 meningarna i lexikonet som hör till "man" och svara på de frågorna. Gjort.
Bara att spela in på måndag.
Skönt!

Shit vad ont det gör i bakhuvudet nu då, på vänster sida, bakom örat typ.

Tänkte göra "som" i lexikonet när jag ändå har sådant flyt, men blev sedan osäker på vad som menas med frågorna. Så får se hur jag gör.

Bakhuvudet slutade göra ont nu.
Börjar bli hungrig, har inte ätit lunch. Haha, när jag skrev börjar protesterade magen med en högljutt åskknall. Matdags alltså...
Johan är i skolan och han ska träna klockan 19 och kommer då hem vid 22-tiden. Så ingen direkt middag tillsammans idag inte. Hm, vad ska jag tillaga?

Vill påminna alla om att Empan ska vara med i Glasklart på lördag i svt1, kl 20. Hon är inte deltagare utan ska vara i lådan. Håll utkik!

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0