Frågor och svar

8 TVÅ ALTERNATIV
1. Tvättbräda eller biceps? Eh.. Tjejermed tvättbräda är fult, så biceps.
2. Hår eller ögon?: Eh, hur menar du? VAd jag föredrar eller vad jag skulle välja att ha? Jag väljer ögon...
3. Katter eller hundar?: KATTER!!
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?: Några få, helt klart.
5. Tv eller internet?: Internet
6. Coca-Cola eller Pepsi?: Numera Coca-Cola
7. Utekväll eller romantisk hemmakväll?: Romantisk hemmakväll
8. Pengar eller lycka?: Lycka.

TIO "HAR DU NÅNSIN..."
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån?: Nej, tror inte jag smitit hemifrån. Har inte varit hemma när jag smitit...
2. Brutit ett ben?: Inte ännu.
3. Gjort nåt du ångrar?: Mjo, det har jag. T.ex. så lät jag en idiot förstöra för mig och det ändrade mitt liv. Men, blev ju bra ändå. Och så ångrar jag att jag aldrig ringde det där samtalet, för jag tror att mottagaren hade uppskattat det mycket.
4. Hoppat Bungee Jump?: Nä. Skulle väl hellre hoppa fallskärm, men vågar inte för mina öron.
5. Ljugit för någon du tycker om?: Kommer inte på det men det har jag nog gjort någon gång. Åtminstone någon vit lögn.
6. Ätit en hel tårta?: Nja, kanske en halv.
7. Gjort bort dig offentligt?: Ja men tjena, klart jag har.
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen?: Ehm. Ja precis efter men det är väl naturligt. Inte nu!
9. Gråtit när ett husdjur dog?: Oja! Gråter fortfarande ibland.
10. Velat försvinna?: Ehm, möjligt *-) Orka minnas...

SENASTE
1. Telefonsamtalet du gjorde?: Till mamma vid lunch.
2. Telefonsamtalet du fick?: Från mamma vid lunch (missade samtalet och ringde upp).
3. Personen du var med?: Johan.
4. Roligaste grejen som hänt?: I mitt liv? Men... Jag vet inte. Hänt mycket roligt.
5. Personen du smsade: Minns inte...

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0