Ikväll

Ja då har jag kört step, kom mer in i det idag. Alltså, jag var ju inte dålig förra gången (särskilt inte med tanke på vilken koordinationsförmåga jag har) men denna gången satte jag hela varvet flera gånger! Yey.
På torsdag är det dags igen, men denna gång i stan och jag hoppas de kör exakt samma program så jag kan glänsa lite inför Lisa, hihi.

Sedan mötte jag Johan och vi handlade lite och for hem. Jag lagade Tjockpannkaka till mig (Johan gillar inte det så han får rester). Middag klockan 20.30, men det var lagom för mig iaf.

Såg Idol, inget sjärnskott denna gång tycker jag.
Ja nu ser jag Maria Wern-Främmande fågel, tror jag det hette. Sedan blire väl nyheterna så att jag får lite koll på läget i världen igen.

Imorgon är en av våra stora dagar!
Vår förlovningsdag, 3e året!

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: moa

ahh tacktack :D

2008-09-16 @ 21:16:33
Blogg/hemsida: http://gardenfors.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: ♥ MAMMA JESSICA [18 år och mamma till Emilia 4 år]

Jaså? Ja skicka gärna över receptet :)

2008-09-17 @ 09:10:35
Blogg/hemsida: http://jyees89.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0