Så här på kvällskvisten

Japp, passade på att träffa några människor så här på söndagen. Vi hade det trevligt och jag passade på att mysa lite också. Nej, Johan behöver inte vara det minsta svartsjuk :-D Konstigt det känns med söndag förresten...

Ringde Johan när jag gick därifrån så att han kunde sätta på potatisen så att maten snabbare blir klar.

Läste ut Svek av Alvtegen inatt, usch vad obehagligt slut.. Var tvungen att ropa upp Johan och be honom lägga sig. Vilken han också gjorde :-) Men boken är bra så den är värd att läsa.
Nu började jag på en annan av henne... Hm.. Vad hette den nu igen. Jag återkommer! Ska hjälpa Johan med maten nu, inte ska han göra allt själv (jag har lagat middagen helt själv senaste två dagarna, ha!).

Sedan blir det Hål i väggen! Vi har tidigare sett den japanska varianten och tyckte att det var jättekul. Har sett flera knasiga japanska tv-shower och de brukar vara roliga även om de går mycket längre än vi någonsing skulle göra.
Hoppas svenska versionen är lika kul!

Åh, vad jag hoppas att vi gör så i veckan! Måste tala med Johan om det. Jag vill, vill vill!!!

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0