Det går aldrig över

Fem huvudvärkstabletter senare... Nej min huvudvärk vill inte ge med sig. Svärmor och svärfar köpte på sig ett lager med alvedon när de var i byn och handlade så nu kan jag käka så många som jag behöver. Fem idag alltså, men hade lätt kunnat ta åtta stycken, men jag vill inte det ju... Idag vaknade jag klockan 6 med den ovan nämnda smärtan men halvsov vidare till 10 då vi beslutade oss för att gå upp. Som vanligt sover jag och J i vävrummet. Vi har bara sovit på två andra ställen här, första gången hamnade vi i samma hus som bastun och i somras var bara vi två här med farföräldrarna och fick sova i det finaste gästrummet (där Js föräldrar normalt sett sover).

Idag har ungdomarna lekt i snön. Jag tog det lite lugnt men gick ut efter någon timme och fotade snögubbsbyggandet. Ni får se bilder imorgon, för tro mig- det är värt att se! Har även tagit bild så ni ska förstå hur mycket snö det finns här. Nu har nästan alla kommit, men på lördag väntas 3 personer till. 21 personer blir vi då, och då saknas en familj på fem personer. Ja, J har stor släkt han. Fast jag har än större!

Nej, jag är trött och sliten och längtar till sängs. Farmor deras har redan lagt sig men resten är uppe och leker. Fast jag borstade faktiskt tänderna för en timme sedan, lika bra det. Jag sitter på svärfars dator, min dator är i vävrummet och dit räcker inte det trådlösa nätverket...

Ha det gött så lär vi höras imorgon, på långfredagen. Plugget går långsamt framåt för övrigt. Och idag upplöstes "godis"förbudet för denna gång! Detta firades med TVÅ hembakade kanelbullar. Nåja. Sov sött!

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0