Grattis, grattis, grattis, grattis och grattis till er

Okej, jag vill inte klaga men den här jedrans huvudvärken har suttit i hela dagen och jag är trött på den! Har inte gjort något förutom provet för det. Bara slappat och sovit typ. Skrivit ihop en packlista som bara blir längre och längre och ska plocka fram allting nu så jag har det redo. Inte har jag diskat heller men det måste jag också göra nu.
Stoppade precis i mig en alvedon, igen. Var ju bara 3½ månad sedan sist. Tycker inte om att ta den oftare än typ var tredje år. Det är väl lagom. Men nu ska skiten bort iaf och jag ska fullgöra det jag måste. Fast något arbetsskrivande har det inte blivit. Huvudvärken har ju varit där i tre dagar, bara eskalerat idag. Så det där att vara så klar som möjligt innan jag åker kan jag ju glömma. Fy fabian.


Nåja. Idag får vi inte glömma att det skulle vara Zebs 8 års dag. Jag glömmer det iaf inte. Min lillpojke. Tänker på honom var och varannan dag. Är ju sjutton min lilla pojke! Så kommer någon och kör på honom med en bil. Se dig för dåre. Svin som inte ens kan ta sitt ansvar och ta katten till djursjukhuset. Var ju inte så långt ifrån direkt. (Om jag verkar ovanligt upprörd kan det ha med min dumma huvudvärk att göra).
Nåja.
Grattis min älskling, hoppas du har det toppen i Katthimlen!
Hälsa Haquin också.


På torsdag skulle min farfar fyllt år, så jag säger grattis till honom på en gång.
Grattis farfar, hoppas du har det underbart!
Hälsa mormor!

Och grattis till S som fyller 23 år och P som fyller 21 år den torsdagen också!
Och grattis till F som fyller 21 år på fredag!

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: [Viktoriae] En blogg om självkänsla & tänkvärda inlägg!

Jag har en isittande huvudvärk också just nu.. riktigt jobbigt, tur nog har jag inget "viktigt" att göra utan kan ta det lugnt.. jag hopas den gått över idag?



Sen så önskar jag grattis till Zebs i efterskott!

2009-04-08 @ 10:16:27
Blogg/hemsida: http://viktoriae.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Fy för långvarig huvudvärk! =(

och att ens djur går bort är fan inte skoj! Det är ju en familjemedlem liksom!



Tycker du inte om te? Hihi, det är en sjö, trots att det är gbg. Kram!

2009-04-08 @ 13:56:42
Blogg/hemsida: http://dreammaddo.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0