I Snövit hade jag varit Trötter

Imorgon börjar jag 9. Efter en timmes lunch har vi frågestund om PM. Vi har två "PM" var, där det ena är muntligt och det andra skriftligt. Denna frågestund rör min muntliga del. Efter någon timme är det dags att fara till Gamla Stan och jobbintervjun. Får se hur det går!

Väskan är packad, papprena till intervjun ligger i tryggt förvar. Mobilen ska läggas på laddning och kläder ska plockas fram. Sedan är det en viss Sara som slänger sig i säng. Har varit sjukt trött under hela dagen.
Ledsen Sa, om jag var lite gnällig. Inte dig det är fel på- det är mig.
Nå, trött var jag men vi var ändå duktiga och gick 3 km hem sedan! Det var nog den tidpunkten idag som jag var som piggast...
Och tack Dadde för skjutsen och pratstunden!

Tänker också på L som begravdes idag, och hennes anhöriga. Fick se häftet som S gjort, det var jättefint!

Nej sova var det visst. Natti!

Sa och jag käkade mat från Subway idag:

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

oooh, subway! Var det idag du skulle på intervju? -snurrig- Lycka till! Vad är det för jobb? Oooh, SUBWAY!!! MUMS!! Är det vällingby mitt öga skådar? =)



Ah, detoxen går finemang, tänkte skriva lite om den i bloggen har bara inte haft tid eller ork.



Kramar

2009-04-29 @ 07:23:13
Blogg/hemsida: http://dreammaddo.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

hihi, morsning! Ja morgonen är goast att gå in och kolla kommentarer. Det är lugnast då! =P



Ja, nu har jag ju kommit halvvägs så det känns bra! =) Känner mig inte allt för sugen på subway faktiskt, konstigt va? Salami- och biesmörgåsarna däremot! haha.



Jag bodde i Hässelby när jag bodde i sthlm. hih. kommer ju därifrån. =)



Ah, låter spännande! Lycka till på intervjun. Nu ska jag borsta tänderna och gå iväg till skolan! Kramar

2009-04-29 @ 07:43:31
Blogg/hemsida: http://dreammaddo.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Jadå, min familj bor kvar i hederliga hässelby. =P Det är fint. För mig kommer Vällingby alltid heta centrum! =)



Hoppas du fick en bra skoldag! Själv är jag helt slut. Maten blev misslyckad så nu är jaginte på humör. Kan däremot inte ge upp bara för en misslyckad måltid. Fortsätter kämpa. Kramar

2009-04-29 @ 13:07:07
Blogg/hemsida: http://dreammaddo.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0