Enmilspromenad

Promenad
Idag gick jag och mötte mor 2 km bort, sedan gick vi tillsammans 8 km hem till henne. Så det blev en mil jag promenerade idag! Tror jag kommer känna lite träningsvärk i insida lår imorgon, men resten av benen verkar vara i form. Får se hur mamma har det imorgon som inte brukar gå fullt lika långt som jag i vanliga fall...
Nästa enmils-runda planeras bli på fredag...

Cykling
Imorgon ska jag ta med mig min cykellåsnyckel och låsa upp cykeln så fader kan åka och pumpa den på bensinmacken åt mig. Han vägrar ta med sig cykeln låst ifall någon skulle tro att han själ den när han sedan lägger tillbaka den i bilen...
Jag har inte cyklat på år och dagar, men cykla ska man ju kunna när man en gång lärt sig. Spinning har jag inte heller sysslat med så lär få grym träningsvärk efter min första cykeltur. Jag är nämligen så snabbtänkt att jag kommit på att en cykel tar en långt bort  och snabbt. Dessutom får man mer vardagsmotion om man väljer cykeln till sträckor som är för långa att gå istället för andra färdmedel. Så ska göra mitt bästa för att börja tycka om att cykla nu. Någon som vill ta sig en cykeltur med mig?

Planering
Annars har kräftskivan blivit bokad med familjen P enligt tradition. Dessutom verkar det som hela gänget på båda sidor kan komma och det var verkligen inte igår. Tex brukar M alltid ha börjat skolan uppåt landet och därför inte kunnat vara med men nu fick vi till det!

Sedan verkar det som att vi på torsdag morgon far till skärgården igen som byggarbetare. Härligt! Ska bli kul att se hur långt de har kommit sedan sist!


Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Daniel

Fortsätt i samma hurtiga stil!

2009-08-05 @ 11:58:01
Blogg/hemsida: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Lilian

hehe jaa hon är min lilla MiniMe. :)

2009-08-05 @ 21:09:12
Blogg/hemsida: http://lillzan.blogspot.com
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Har du någon träningsvärk? =)



Hoppas du får det trevligt i skärgården trots obehaget att sova där.. Kramae



Sv. Jag har en del bilder och eftersom det är ett intresse så tycker jag det är roligt att ha bilder som är "klockrena" :)

2009-08-06 @ 13:53:32
Blogg/hemsida: http://dreammaddo.se/blogg

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0