Grattis Camilla och Markus på er bröllopsdag!

Idag har jag varit på bröllop! Det är min kusin C som gifter sig med sin M
(de har sonen W sedan tidigare vars dop vi var på i våras).
Jag, mor och en moster åkte dit på cermonin och tror att brudparet uppskattade det.
Tänkte bara visa deras brudmarsch, som jag spelade in (som tur var).
Kanske har ni sett något liknande på internet förr, det hade jag (deras inspirationsskälla).
Men aldrig trodde jag att jag skulle få se det live!



Så här glada var brudparet när de skulle lämna kyrkan efter vigseln:

(Fler bilder finns på facebook för mina vänner där...)

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Nämen, så roligt! =) Grattis till dem!

2009-08-23 @ 11:25:49
Blogg/hemsida: http://dreammaddo.se/blogg
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Hehe, jag fotar helst inte pose-bilder så det blir de galna bilderna :)

2009-08-23 @ 15:04:51
Blogg/hemsida: http://dreammaddo.se/blogg
Skrivet i slottsdammet av: Viktoriae.blogg.se - En må bra blogg om självkänsla och positivt tänkande

Sv: Hej Sara! Förlåt för att jag inte svarat på dina kommentarer, har haft en bloggfri helg och det har varit väldigt skönt faktiskt.. men TACK för att du har kommenterat! Tack för dina tips kring hur jag ska nå ut med bloggen, jag har inte testat det där med att länka till artiklar osv..ska testa den idéen, lät faktiskt himla spännande.. har man tur så kanske "rätt människor" hittar in och får användning av min blogg =)



Jag är väldigt tacksam över att ha så fina läsare, du är självklart en av dem, som inte bara svarar utan verkligen läser och kommenterar. Jag uppskattar verkligen det även om jag är seeg på att svara .. men det är för att jag har valt att svara på kommentarer "när jag känner för det" eftersom det är mycket tanke i de jag får och därför vill jag även ge tillbaka på samma vis..



Slutligen, ett tredje tack för din kommentar om min design. Är själv väldigt nöjd och den känns väldigt fräsch och high tech vilket är meningen :)



Jag var också på bröllop i lördags!! Det var mitt första och jag hade verkligen jätteroligt =) Såg förresten bilden från kryssningen (?) 2006 - vad kort hår du hade ;) kram

2009-08-24 @ 09:54:07
Blogg/hemsida: http://viktoriae.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0