Inte tur tyvärr

Gjorde ju ett schema för denna vecka som jag faktiskt hållit väldigt bra. De allra flesta punkterna har ju genomfört. Bara två som jag inte har gjort så klart som jag borde. Ett av dessa är att städa. Det drar jag mig verkligen för till sista stund, men imorgon förmiddag är sista möjligheten sedan är det kört. Så upp tidigt imorgon och städa, jippi.

För övrigt har jag fått veta att tentan preliminärt är den 12 november, dvs den dagen jag ligger halvt däckad och hungrig i en sjukhussäng och roar mig... Inte en chans till att kunna skriva den tentan då isf.
Men ska ringa sjukhuset imorgon och fråga när nästa möjliga operationsdatumet är. Passar inte det så får jag ta operationen den 11 november och strunta i tentan. Omtentan är i mitten av december... Någon dag efter kurs nummer 3s tenta. Men isf får det duga.

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Daniel

Operationen ska absolut gå före!!!

2009-08-20 @ 14:32:54
Blogg/hemsida: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Hur har det gått, fått tag i sjukhuset?

2009-08-21 @ 22:09:19
Blogg/hemsida: http://dreammaddo.se/blogg
Skrivet i slottsdammet av: Annika

Hejhej!

Jag kommer att skriva omtentan istället.. den ligger väl förmodligen runt 16 dec där någongång.

Man får se till att läsa hela kursen och plugga duktigt så man kan allting och sen bara skriva tentan en månad senare. Man borde inte ha glömt så mkt? Dessutom är det en kort och liten kurs så det borde gå bra.



Klart du ska göra operationen, du hinner ju gå på alla undervisning och så innan det är dags.

:)



Vilken grupp hamnade du i nu?

2009-08-22 @ 11:48:46
Blogg/hemsida: http://thefrostingonthecake.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0