Lördagsplaner

Blev en seg morgon. Klockan stod på 8 men jag gick upp först kvart i 9. Mycket mysigare och skönare att ligga kvar i en varm, skön säng. Har kollat på julklappsidéer på internet och äter nu frukost. Så fort jag är klar blir det till att borsta gaddarna och bege sig till palatset för tentaplugg. Har en känsla av att det kommer kännas kasst, som det ju typ alltid gör med de första ex-tentorna. Kommer inte sitta överdrivet länge för sedan kommer jag möta upp mor och äta en sen lunch innan vi beger oss iväg för julklappshandel.
Kanske känner jag ikväll att jag måste plugga mer och då gör jag det, annars vore det skönt med lite helg ikväll för att sedan kickstarta veckan imorgon.

Sedan skickar jag en jättegratulation till min kusin L som fyller 14 år idag!

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Annika

men åh så du pluggar, vad duktig du är!

Nu får jag ångest här.

2009-12-05 @ 11:54:17
Blogg/hemsida: http://thefrostingonthecake.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Hur gick det med julklapparna?



Ja, det känns underbart att för en gångs skull vara uppe och signera min skiva! :) Känns underbart. :)



Nej egentligen vågar jag ju inte det.. men igår gjorde jag ett undantag som klarar sig ett bra tag framöver! :P



Hehe, detsamma! Kramar

2009-12-05 @ 19:38:16
Blogg/hemsida: http://blogg.dreammaddo.se

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0