Söndag kväll

Sitter här och lyssnar på webradio på min gamla barndomskompis J som uppträder där med en S. 14 minuter och 41 sekunder är de i radion och pratar, spelar och sjunger. Kul att höra! De är duktiga också så hoppas de fortsätter.

Annars ska jag gå och ge mig själv lite mer middag. Jag och J var och handlande för en stund sedan. Skulle inte handla för så mycket tänkte vi, men det blev ändå 400 kr. Hm... Var iofs en vecka sedan sist typ. Ska läsa igenom en AD-dom igen och sätta mig in i fallet under kvällen som är. Detta är till muntan på tisdag.

Har inte ringt frissan än...

Kollade igenom mitt schema nyss och såg att de som har omtenta för första och andra kursen, har det imorgon för- och eftermiddag. Tack och lov att det inte är jag. Det måste jag fira imorgon, att jag har kunnat och kan plugga till nästa, gå vidare, och snart får ett sommarlov som heter duga.

Fy sjutton vad det ska bli skönt med sommarlov. Finns en grupp på facebook som heter "I need a vacation!" som några vänner till mig är med i, men jag har tänkt att det inte behövts semester för min del ännu. Fast numera pluggar jag lite till mycket varje dag. Inga riktiga helger här inte. Så det ska bli ruskigt skönt med lov. Gick med i den gruppen idag.

Sista tentan är den 4e juni, men det blir inget hejdundrande party för mig då, för jag vill vara fräsch till svägerskans student den 5e och svärmors läkarexamen (!) den 6e. Inte vill jag komma dit och se ut som ett mähä pga dålig sömn och vätskebrist då inte.

Nåja, bilder var det. Here they come!



Rostbiffswraps med currydressing. Recept finns bland mina länkar nere till vänster.

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0