Pasta med citronkyckling

Vi ändrade oss angående middagen igår och det fick istället bli pasta med citronkyckling. Ett nytt recept som jag hade i en liten kokbok med enbart pastarätter. Vi kokade två olika sorters pasta för jag ville köra på receptet som var med farfalle medan J var otroligt sugen på tagliatelle. Så två viljor får bli två rätter. Det blev väldigt gott faktiskt. Men man måste ju gilla citron för det är både lite citronskal och citronsaft (vi körde dubbel sats så det var 1 dl citronsaft) i.
Eftersom vi gjorde mer mat än bara till en måltid har vi självklart kvar för lunch, mums.

Så här såg våra rätter ut:


Min

Js

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Oj, jag undrar vad jag gjort hela helgen som fått mig att missa allt detta?! Vad gott det såg ut!

2009-11-24 @ 10:59:52
Blogg/hemsida: http://blogg.dreammaddo.se

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0