Personlig almanacka

Igår kom den, min alldeles egna almanacka! Ta en titt!

Framsidan. Ja, jag gillar ljusrosa och vitt!

Ägarsidan med mina kontaktuppgifter.

Min födelsedag är inskriven så klart. Varje dag har en Dagens träning så kan jag lätt skriva in "promenad 40 minuter" eller "cyklat 30 minuter". Dessutom har jag en väderkolumn så jag kan minnas vädret i efterhand och även en lite ruta för ev. jobb och tid för det. Kan vara bra att ha.

Varje uppslag har en Veckans kurva och en Veckans att göra.

Förutom att ha skrivit in familjens alla födelsedagar och markerat dem med ballonger, har jag också skrivit in mina och Js speciella dagar och symboliserat dem med ett hjärta.
Det som är bra med detta är att man kan skriva in årtalet en person föddes så det automatiskt blir rätt antal år i almanackan. Om jag vill beställa en ny om två år igen kommer det alltså stå rätt ålder för det året utan att jag behöver lyfta ett finger.

I slutet har jag randiga sidor att skriva på och längst bak Sudoku.

Kostar 275 kr inkl. frakt och finns att beställas här.

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Ah, fin den var! =) Jag har också tittat på en sån men.. ah.. njä.. :P



Sv. ja, det hardu nog redan svarat på? -kliar mig i hövve- Kramar

2009-11-26 @ 14:29:24
Blogg/hemsida: http://blogg.dreammaddo.se
Skrivet i slottsdammet av: nathalie

vilken bra kalender. den kommer nog ihåg allt som man inte klarar av att minnas själv :)

2009-11-26 @ 14:34:38
Blogg/hemsida: http://nathalieolssons.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0