Första december

Första december idag. Jag skapade en julmusikslista på spotify att ha i bakgrunden när jag diskade nyss. Första julmusiken denna säsong för min del om man inte räknar med julmarknaden. En annan viktig händelse som inträffar den första december är ju chokladkalendern. Inte en chans att jag skippar den ännu. Såg på J med hundögon när vi handlade i helgen och jag pekade på chokladkalendern. Sedan påbörjas ju julkalendern på tv och radio idag också. Jag tog som sagt sovmorgon så jag har inte hört/sett dem. Brukar inte bli av så ofta för min del nuförtiden, men om den är bra så går den ju i repris på kvällen. Så, är julkalendern bra i år?


Min chokladkalender. Ännu oöppnad.

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: sandra

den var riktigt bra!

2010-12-01 @ 13:53:00
Blogg/hemsida: http://narvitvablirtre.wordpress.com
Skrivet i slottsdammet av: sandra

ja de blev ju ett till besök eftersom hon inte kommit än :P

jo det är okej, lite små irriterad på allt bara. själv?

2010-12-01 @ 14:17:50
Blogg/hemsida: http://narvitvablirtre.wordpress.com
Skrivet i slottsdammet av: sandra

Haha om du menar de här på twitter "du är både idiot och jävligt ful" så är de ett gunvald larsson citat från Beck filmerna :D Så ne!



Ne bara jobbigt med allt just nu! =) men de går snart över.

2010-12-01 @ 14:24:29
Blogg/hemsida: http://narvitvablirtre.wordpress.com
Skrivet i slottsdammet av: Monica!

Trodde ja var ensa, om att ha en chokladkalender.. men man blir aldrig för gammal för dom ;)

2010-12-05 @ 11:50:31

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0