Kent

Jag kom ner från övervåningen efter ett skönt bad. J har påbörjat middagen och har Kent påslaget på Spotify på datorn. Jag sätter mig vid datorn.

-Kent, konstaterar jag.
-Ja, bekräftar J. Jag kände för dem nu.
-Okej.
-Jag trodde inte du skulle gilla dem, fortsätter han.
-Jag gillar inte Kungen är död (som spelades då).
Tystnad i några sekunder.
-Varför skulle jag inte gilla Kent? frågar jag sedan.
-Du verkar ha något emot svensk musik.
-Jaha.

J går tillbaka till köket och fortsätter med maten. Jag sitter kvar några sekunder och går sedan bort till det cd-ställ som jag plockade med mig från flickrummet när jag flyttade hit för flera år sedan.
Tittar i mitten bland skivorna och plockar ut cd-skivan Kent Vapen och ammunition. Går fram till J och håller upp skivan. Så konstaterade vi ännu en gång att man fortfarande kan överraska varandra efter 5½ år.

Visserligen köpt på rea, men iaf jag som köpt den en gång i tiden.

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Vad roligt att ni kan förvåna! =)



AB = Aktiebolag, jag använder ofta det för att förstärka uttryck.. :)



Jag menade mer att köpa mobil till abonemang, inte att ha abonemang.. ;) Jag har själv abonemang men skulle inte skaffa mobil till det. Det är för länge sen jag jobbade med det så fråga inte vidare om det är du snäll.. :P Tror det har att göra med att det i regel blir dyrare i långa loppet. Ytterst få undantag.



Ja, troligtvis kommer jag på onsdagen redan, ska kolla med mamma först. Så det är bara 2½ vecka kvar.. :D Och snart är skolan för våren slut. SÅ SKÖNT!!! =)

2010-05-23 @ 19:24:39
Blogg/hemsida: http://blogg.dreammaddo.se

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0