Semesterplaner

Ni som riktigt känner mig vet att jag har svårt att leva i nuet. Tråkigt är vad det är och jag jobbar på det! Men jag älskar att planera och längta. Men även jag tycker att det var lite väl extremt att redan förra sommaren ha planerat in i princip hela sommar 2010. Det var ju för sjutton fortfarande sommar 2009- passa på att njuta dumsnut!

Nu däremot, är det helt okej att planera sommar 2010. Det är ju iaf maj och hög tid för sådant! Sommarlovet börjar med studentfirande av kusin P. Därefter följer operationen, tättföljt av bröllopsfest (var helt okej med svart för övrigt, frågade brudgummen, klänningen är dock slutsåld). Härnäst hade jag en dalar-resa i åtankarna men den kommer inte bli av, ledsen för det L! Sedan blir det midsommar, vilken nog spenderas i skärgården. Får se hur mycket jag orkar med i juni.

Sedan är det juli. Då räknar jag med att vara tillbaka i god form igen efter operationen. Så i början på juli tänkte jag och Empan resa till Gotland och ta en cykelsemester! Perfekt med tanke på nyårslöftet. Sedan blir det en snabb vändning hemma innan jag och stora delen av familjen far till Polen för att infria pappas present. Båda dessa resor ska troligen bokas i helgen. Dagen efter Polenresans hemkomst fyller J år.

Sedan följer den sedvanliga norrlandssemestern, utgår jag iaf ifrån! Jag hoppas på en pluggfri augusti (dvs att jag klarade terminens två tentor). J kommer dock troligen försöka läsa lite sommarkurser så han får det lugnare de sista terminerna. Jag har körkort i åtanke... när jag nu ska hinna med detta! I augusti?

Detta är min sommar 2010 i stora drag.

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: soffie

låter som en bra sommar för dej,Vad är det för operation du ska genomgå?

Ha en bra kväll

2010-05-05 @ 21:12:09
Blogg/hemsida: http://soffie69.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: soffie

tack för du svarade hoppas verkligen att det lyckas så det blir den sista op.för dej,

Kram

2010-05-05 @ 22:40:48
Blogg/hemsida: http://soffie69.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

herregud, vilken sommar! Hur klarar du dig ekonomiskt under sommaren?!



Jo, jag har tänkt på veckans tänkvärda sen januari men jag har helt enkelt prioriterat allt annat som hänt runt omkring mig. Bloggen har hamnat i skymundan och jag har nog ingen tanke på att ändra det just nu heller.. :D ;)



Kramar!

2010-05-06 @ 09:18:36
Blogg/hemsida: http://blogg.dreammaddo.se

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0