Morgonplugg har guld i mund

Gud så skönt att inte ha något annat än plugg inbokat. Det är verkligen stor skillnad på denna dag och på de andra där jag först varit tvungen att göra andra saker i timmar, innan jag kan börja tentaplugga. Idag skulle jag få sova ut till klockan 8.30 tänkte jag. Men 7.45 vaknade jag. Drömde om helt andra saker inatt också. Drog på mig mjukisar, strumpor och tofflor, en Mini Marathon-tshirt från 1998 och en munktröja. Håret är insnodd i en tofs. Så skönt att bara kunna vara. Jag behöver inte ens gå ut genom ytterdörren idag! Åt frukost och sedan var jag igång med tentaplugget. Det flöt på så bra. Jag är verkligen bättre på att plugga direkt på morgonen. Nu har jag en liten paus, men sedan är det full fart igen. Känns bara så jobbigt att det är tenta imorgon. Nu har jag ju äntligen kommit in i det.
Nåja, back to business.

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0