Only time will tell

Finns väl inte mycket att förtälja denna dag. Den går i samma spår som andra tentapluggs- och övningskörningsdagar. Idag döptes dock mitt kusinbarn L, men jag har inte närvarat. Mor och far har däremot skvallrat om att det var kanon så jag litar på deras omdöme.
Grattis på dopdagen L!

Annars gjorde jag av en slump en upptäckt här på internet för en stund sedan. Så nu får vi fundera på hur vi ska göra i framtiden... Ska vi göra som planerat eller ändra oss nu när vi har tid till det? Blir något att fundera på, men vi har ju som sagt tid, ingen panasonic.

Nu står middagen på spisen och efter den blir det lite mer plugg... Fast det får bli en längre, njutbar middag. Trots allt söndag och min frågestund inför tentan imorgon är först klockan 10.


Lite mellis tidigare idag.
Så kyligt numera så det var dags för säsongens första varma choklad som var gjord på spisen (godast så).

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0