Uppkörning

Det är ganska många som vetat om att jag skulle köra upp denna vecka. Naturlig blir därför att om det inget står i de sociala medierna på internet har det inte gått vägen. Men jag ville motverka detta lite och bestämde mig för att berätta först under efterföljande helg här på internet hur det har gått. De som träffat mig personligen eller på annat sätt har den kopplingen till mig fick dock besked tidigare. Jag vill helt enkelt visa att det är en yta, en fasad vi har här i bloggvärlden. Jag kan sortera ut alla bra saker som händer i mitt liv, skriva om det här och verka ha det ouppnåeligt bra. Jag kan också välja ut de jobbigaste delarna av livet och sätta de på pränt och få en bild om hur jobbigt det måste vara att vara just jag. Men livet är varken svart eller vitt, utan en gråzon. Dock blir bloggen ofta mer ljus. Jag vill ju hellre minnas det bra än det dåliga. Dessutom är det mer acceptabelt att berätta något roligt som hänt mig eller någon nära, än om något tråkigt hänt. Jag skulle tex aldrig hänga ut någon med äktenskapsproblem (inte för att jag känner till några) men däremot skriver jag gärna om bröllop.

Nu till saken.

Jag har körkort.
(Villkor= linser/glasögon).

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Jayne

GRATTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS...

Jag undrdae just vad villkoren var... "körlärare med i bilen", " Bara moped".... eller ja... :)

GRATTIIIIIIIS



Jag skriver nog om både svart och vitt, men absolut väljer jag..vill inte såra, kränka...!!!

2010-10-30 @ 09:18:34
Blogg/hemsida: http://jayne.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Jayne

Jantelagen ja... den känner jag till och lever med jag också... ha ha ha ha ha



En förälder som berömde mig....men när jag skulle berätta det för kolleger så sa jag OSS...hmmm.. nå.. kanske gjorde det dem lite säkrare och ja..såååå



Jag vet att du är duktig, har förstått det och tycker det är KUL. Du verkar vara en tjej som vet vad du vill och därför satsar.



Kram

2010-10-30 @ 09:30:01
Blogg/hemsida: http://jayne.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Helen

GRATTIS !!! vad kul =)))) Skönt att det är över. Nu är körkortet ditt....härligt ;)

Håller med om att man oftast bloggar om bra saker, att bloggen blir mer ljus än mörk.Har varit inne på en del bloggar där dom lämnar ut precis allt om sig själva.Bråk med familjemedlemmar, skitsnack, äktenskapproblem,självmordstankar...det blir riktigt tungt.Jag försöker hålla min blogg mer "glad" även om jag även bloggar om en del ledsamma saker i mit liv, men kanske inte så ingående.Men visst är det roligare att blogga om något kul som har hänt =)Och att ta körkort är riktigt kul =))))) Grattis igen !!! kram Helen

2010-10-30 @ 10:14:30
Blogg/hemsida: http://svartss.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: soffie

men ååå va roligt GRATTIS!!!!!å kör försiktigt

2010-10-30 @ 13:10:50
Blogg/hemsida: http://soffie69.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0