Mums

Nu sitter jag och äter grillade kycklingklubbor och potatissallad. Passade på att köpa det när jag ändå var och handlade. Ikväll erbjuder Johans familj Paella, och jag gillar verkligen inte det! Så nej tack, inte ikväll men en annan gång, typ imorgon kanske?

Jag var på affären som sagt (ICA omg ;)) och handlade rätt mycket. Johan och jag ska baka kladdkaka ikväll så har köpt ingredienser till det. Bakingredienser+frukost+lunch idag= 202 kronor.
Jag tyckte det var rätt bra att göra idag, då jag skulle få veta resultatet på den skriftliga tentan idag. *ätit klart*
Så om det skulle gå bra skulle det vara en belöning och skulle det ha gått dåligt skulle det vara en tröst. Så, vad blev det nu då: belöning eller tröst?
Det blir belöning, jippi! På den 7 gradiga skalan A-F (A;B,C,D,E,FX,F) där Fx och F är underkänt, fick jag C. Så jag är nöjd, hade ju ingen aning om hur de skulle bedöma frågorna.
Så när Johan har sett klart ett till avsnitt av Stargate sg1 ska jag springa över till Granbergs och låna kakform. Äntligen lite choklad i min kropp igen :P

Johan skadade foten efter träningen i måndags förra veckan. Förutom att han kan röra tårna ser den typ bruten ut:-| Den är blå/svart vid tårna och lite röd men svullnaden har gått ner. Han har svårt att ha skor på sig och gå är vanligt är även det svårt så det är synd om honom. Hua, jag vill inte se på foten för det ser ut att göra så ont!
Han sparrades efter träningen med en kille och Johan skulle sparka killen "i huvudet" och killen parrerade såklart. Men eftersom Johan inte ville sparka killen i huvudet sänkte han benet så att det var mot axeln och den andra killens armbåge blev då det som parrerade Johans fotrygg. Så han sparkade alltså rakt in i en armbåge... Aj.

Nu ska jag nog lägga mig och läsa lite Kalle Anka & co medan Johan ser sitt avsnitt. Sedan blir det kladdkaka! Skulle bara våga bli äcklig nu alltså. Nä, jag är snäll idag. Wiebke har bakat pepparkakor igen, skulle bli 100 men blev typ 200 stycken så hon bjuder alla och vill verkligen bli av med dem för hon kan inte ta med alla hem heller. Hon är så snäll så :-D

Aja, Kalle Anka kallar!

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0